میکرودرم ابریژن چیست و آنچه در این مورد باید بدانید

میکرودرم ابریژن چیست و آنچه در این مورد باید بدانید

هیچ چیز به اندازه داشتن یک صورت با طراوت، آرامش بخش برای انسان مخصوصا بانوان نیست. خدمات جوانسازی صورت با میکرودرم می تواند برای دستیابی به اهداف بلند مدت مراقبت از پوست برای شما بسیار مفید باشد. حتی اگر نگران آکنه، خطوط ریز صورت، چین و چروک، پوست خشک یا حساس خود باشید، درمان‌های صورت می‌تواند بهترین اقدام برای مراقبت مداوم از پوست صورت شما باشد.

همه چیز در مورد میکرودرم

گاهی اوقات احساس میکنیم آنچنان انتظاری که بعد از مراقبت از پوست مان که به صورت سنتی انجام دادیم راضی کننده نبوده است. به عنوان مثال گاها در صورت تان لک هایی را مشاهده میکنید که برای پوشاندن آنها مجبور به آرایش صورت تان هستید. حتی درمان هایی که انجام داده اید این لک ها را از بین نبرده است. پیشنهاد ما این است که برای یکبار هم که شده از میکرودرم ابریژن استفاده کنید. بیایید ببینیم میکرودم ابریژن چیست؟ چگونه کار می کند و چه کارهایی میتوان با آن انجام دهد تا به شما را در دستیابی به اهداف پوستی تان کمک کند.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن در حال لایه برداری پوست با مکش

میکرودرم ابریژن یا به اختصار «میکرودرم» یک ابزار مکانیکی است که برای از بین بردن خارجی ترین لایه های پوست استفاده می شود. میکرودرم ابریژن در آرایش و زیبایی در رده پاکسازی و مراقبت پوست (فیشیال) قرار دارد. این وسیله با لایه برداری فیزیکی سلول های مرده پوست صورت و از بین بردن آنها با مکانیزم مکش کنترل شده و قابل تنظیم کار می کند. نسل‌های قدیمی‌تر دستگاه‌های میکرودرم ابریژن کریستال‌های ساینده ریز را روی سطح پوست شما اسپری می‌کردند، سپس با مکش خلاء، آن‌ها را هم‌زمان می‌مکیدند. اکثر مدل‌های جدیدتر، از یک سطح تماس الماسی استفاده می‌کنند که از طریق فشار خلاء پوست را به سمت نوک سایش پوست می‌کشد که مفیدتر و راحت تر از مدل های قدیمی است.

میکردرم ابریژن برای لک های صورت

میکردرم ابریژن برای لایه برداری پوست

صرف نظر از اینکه متخصص زیبایی شما از چه نوع دستگاه میکرودرم استفاده می کند، اما اثرات آنها یکسان است. با میکرودرم لایه های ناهموار و مرده پوست شل شده و برداشته می شوند. هر چه قدر سلول های مرده روی پوست صورت کمتر شود لک ها کاهش می یابند. لک‌هایی مانند جوش‌های سرسیاه و جوش‌ها می‌توانند نتیجه مسدود شدن منافذ پوست از کثیفی صورت، چربی پوست، مواد آرایشی و آلاینده‌های محیطی باشند. این آلودگی ها بر روی سلول‌های مرده پوست گیر میکنند و در حالی که بدن تلاش می‌کند این مواد را حذف کند، منجر به التهاب پوست می‌شود.

با اینکه خدمات سنتی پاکسازی پوست صورت از سلول های مرده اغلب حاوی برخی از عناصر لایه برداری است، مانند گوماژ، ولی تأثیر آنچنانی ندارد و در پاک کردن تمام ضایعات و لکه های پوستی آن چندان مؤثر نیست.

کاربرد میکرودرم پوست

متخصص میکرودرم ابریژن در حالا لایه برداری پوست

میکرودرم ابریژن نه تنها یک لایه برداری قدرتمندی را انجام می دهد، بلکه به پوست کمک می کند تا کلاژن بیشتری را با استفاده از آن در طول زمان تولید کند. کلاژن ماده ای در بدن ما است که در کنار سایر کاربردهای که دارد، برای ایجاد پوستی صاف و جوان کمک می کند. با افزایش سن، کلاژن در بدن شما تجزیه می شود و در نتیجه پوست شل تر و بافت پوست ناهموارتر می شود. میکرودرم ابریژن می‌تواند با تشویق بدن به ساخت کلاژن بیشتر، ظاهری صاف‌ تر به پوست شما بدهد. اگر احساس می کنید پوست شما ناهموار، شل و یا دارای خطوط چین و چروک قابل مشاهده است، میکرودرم ابریژن می تواند ابزار قدرتمندی رفع مشکلات پوستی شما باشد.

فواید میکرودرم ابریژن

فواید میکرودرم ابریژن

سایر فواید میکرودرم ابریژن علاوه بر مواردی که گفته شد در صورتی که صحیح و استاندارد انجام شود به افزایش گردش خون در پوست، کاهش اندازه منافذ پوستی، صاف‌تر شدن پوست صورت، و کاهش ظاهری آسیب‌های ناشی از نور خورشید و زخم‌های سطحی کمک میکند.

عوارض موقت میکرودرم ابریژن

از آنجایی که میکرودرم ابریژن درمانی کمی تهاجمی تر از دیگر درمان های لایه برداری صورت است برای همه توصیه نمی شود، زیرا می تواند عوارض جانبی داشته باشد. بسته به نحوه استفاده متخصص زیبایی از تجهیزات میکرودرم ابریژن، ممکن است عوارضی مانند قرمزی، کبودی خفیف و مقداری تورم را تجربه کنید، اما همه این عوارض باید ظرف چند ساعت تا چند روز برطرف شوند. ممکن است بعد از درمان میکرودرم ابریژن پوست شما خشک تر و پوسته پوسته تر از حد معمول باشد، بنابراین حتما از مرطوب کننده پوست حساس با کیفیت بالا استفاده کنید و آب زیادتری بنوشید.

اگر احساس می‌کنید که نمی‌توانید از فیشال‌های ماهانه یا فصلی خود نهایت استفاده را ببرید، یا مشکلات پوستی مداوم مانند آکنه دارید، میکرودرم ابریژن می‌تواند راه‌حلی باشد که به دنبالش بوده‌اید.

میکرودرم ابریژن بهترین روش برای لایه برداری

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی غیرتهاجمی است که برای لایه برداری پوست استفاده می‌شود. این روش از یک دستگاه مخصوص برای برداشتن سلول‌های مرده پوست از سطح پوست استفاده می‌کند. میکرودرم ابریژن می‌تواند به بهبود ظاهر پوست، کاهش منافذ باز، رفع چین و چروک‌های ریز ضد پیری صورت و درمان آکنه کمک کند.

میکرودرم ابریژن بهترین روش برای لایه برداری پوست

این روش درمانی برای اکثر انواع پوست ها و رنگ پوست مناسب است. با این حال، مهم است که قبل از انجام میکرودرم ابریژن با یک متخصص پوست مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش درمانی برای شما مناسب است.

انجام میکرودرم ابریژن چقدر طول میکشد؟

میکرودرم ابریژن معمولاً به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بستری شدن ندارد. این روش درمانی حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و پس از آن ممکن است پوست شما کمی قرمز و حساس شود. با این حال، این عوارض جانبی معمولاً خفیف و موقتی هستند.

روش صحیح انجام میکردرم ابریژن

اگر به دنبال یک روش درمانی ایمن و موثر برای بهبود ظاهر پوست خود هستید، میکرودرم ابریژن می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

میکرودرم ابریژن را کجا آموزش میدهند؟

دوره تخصصی میکرودرم که یکی از سرفصل های دوره تخصصی مراقبت از پوست و زیبایی میباشد، در بعضی دو تا آموزشگاه مراقبت و زیبایی در شرق تهران (آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو روشنایی نارمک و آموزشگاه آرایشگری زنانه پریسا پازوکی در تهرانپارس) تحت نظر اساتید و مربیان حرفه ای و مجرب برگزار میشود. علاقمندان به رشته پوست میتوانند با شرکت در این دوره ، علاوه بر دیگر تجهیزات پزشکی زیبایی، میکرودرم را هم یاد گرفته و از مزایا و درآمد آن بهره مند شود. در این دوره خبری از مدرکی که به عنوان مدرک میکرودرم، که از طرف سازمان فنی حرفه ای صادر شود نیست . بله شما با گذراندن دوره کار با تجهیزات پزشکی که شامل: میکرودرم، مزونیدلینگ، مزووایت، تونل LED و … میباشد; مدرک کاربرد تجهیزات و دستگاه های زیبایی و تناسب اندام را دریافت میکنید.

اگر در شرق تهران هستید برای شرکت در این دوره با آموزشگاه های زیر تماس بگیرید.

لیست 3 تایی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران

پیروزی – نارمک – تهرانپارس

پیروزی – نارمک – تهرانپارس

آموزشگاه بانو روشنایی و پریسا پازوکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index