دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره‌های مراقبت از پوست فنی حرفه‌ای تهران در آموزشگاه نیکوپسند در شرق تهران آموزش داده میشود و به دوره فیشیال پوست هم معروف است. این دوره شامل مجموعه ای از دوره‌های آموزشی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا مهارت‌های لازم برای انجام مراقبت‌های حرفه‌ای از پوست را به دست آورند. این دوره‌ها می‌توانند برای افرادی که به دنبال شروع یک حرفه مناسب در زمینه مراقبت از پوست هستند یا برای افرادی که قصد دارند مهارت‌های خود را در زمینه پوست و زیبایی بهبود بخشند مناسب است . دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای در تهران به صورت مجزا از دیگر رشته های آرایشگری زنانه اموزش داده میشوند و و شما میتوانید بنا به علاقه خود در دوره مورد نظر ثبت نام کرده و آموزش ببینید و مدرک دوره مراقبت از پوست فنی حرفه ای را دریافت کنید .

دوره مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران چه حرفه هایی را شامل میشود؟

دوره‌های مراقبت از پوست فنی حرفه‌ای تهران در حالت کلی عبارتند از:

دوره مراقبت و پاکسازی پوست:

در این دوره، شرکت کنندگان با روش‌های مختلف مراقبت از پوست صورت و بدن در زمینه آرایش و درمان آن‌ها آشنا می‌شوند که به دوره فیشیال پوست معروف است. دوره پاکسازی پوست (دوره فیشیال پوست)، یکی از دوره های آموزشی در زمینه مراقبت از پوست است که به شرکت کنندگان مهارت های لازم برای پاکسازی پوست صورت و بدن را آموزش می دهد. این دوره شامل ارائه آموزش های تئوری و عملی در مورد روش های پاکسازی پوست، استفاده از محصولات مختلف پوستی، انجام ماساژ و روش های مراقبت از پوست برای حفظ سلامت آن می باشد. (محتوای این صفحه به این موضوع پرداخته است)

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره آموزش ماساژ صورت و بدن:

این دوره به شرکت کنندگان به یادگیری فنون ماساژ صورت و بدن کمک می‌کند و آن‌ها را در زمینه ارائه خدمات ماساژ حرفه‌ای برای مشتریان آماده می‌کند که آموزش ماساژ صورت در دوره فیشیال پوست قرار دارد.

دوره لیزر درمانی:

در این دوره (دوره اپراتور لیزر)، شرکت کنندگان با روش‌های مختلف لیزر درمانی، که شامل استفاده از لیزر برای درمان مشکلات پوستی است، آشنا می‌شوند این مورد در دوره فیشیال پوست تعریف شده است. این دوره‌ها شامل آموزش تئوری و عملی جامع درباره لیزر درمانی و کار با لیزر هستند. در این دوره‌ها، نحوه استفاده از دستگاه‌های لیزر درمانی پوست (لیزر کیوسوییچ (Q-switch)، لیزرco2 فرکشنال، لیزر روبی (Ruby Lasers)، لیزرهای KTP، لیزرهای PDL) به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود و شما به عنوان اپراتور پوست میتوانید در کلینیک زیبایی و … مشغول به کار شوید.

دوره لیزر درمانی و دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران


دوره میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن:

در این دوره، شرکت کنندگان با روش‌های مختلف میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، که شامل قرار دادن رنگدانه در لایه میانی پوست به منظور زیبایی انجام می‌شود، آشنا می‌شوند این دوره به صورت مجزا میباشد و به دوره آرایش دائم صورت معروف است و دوره فیشیال به این دوره ارتباطی ندارد.

هر کدام از دوره های(پاکسازی- ماساژ- میکروپیگمنتیشن- اپراتور لیزر) دوره ای جداگانه هستند و آموزش های مخصوص به خود را دارند و هر کدام چندین مدرک فنی حرفه ای را شامل میشود. هزینه دوره ها متفاوت است و برای هر دوره باید کلاس های تئوری و عملی آنرا به پایان برسانید.

بعضی دوره ها به پیش نیاز احتیاج دارند که باید این پیش نیاز ها را آموزش ببینید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با یکی از آموزشگاه آرایشگری زنانه معرفی شده بالا تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای شما ارائه دهند تا با کمترین هزینه و مدت زمان دوره مربوطه را به اتمام برسانید.

هزینه دوره مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

نام حرفه آموزشیآموزش پاکسازی پوست صورت زنانه
پیش نیاز- حداقل مدرکندارد – حداقل مدرک دیپلم
مدت زمان آموزش38 ساعت
شهریه کلاس های گروهی400 هزار تومان (کم طرفدار)
شهریه کلاس های نیم گروهی700 هزار تومان (پر طرفدار)
شهریه کلاس های خصوصییک میلیون تومان (پر طرفدار)
تاریخ و ساعت های دورهتماس بگیرید

دوره پاکسازی و مراقبت پوست

سرفصل های دوره پاکسازی و مراقبت پوست از مبتدی تا پیشرفته

شناخت ساختار و آناتومی پوست
آنالیز پوست (شناخت تیپ های پوستی)
شناخت انوع بیماریهای پوست
شناخت انواع آکنه ها و لک ها
اموزش روش مناسب پاکسازی پوست با توجه به نوع پوست
آموزش پاکسازی سطحی و عمقی پوست
آموزش پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن
اکسیژن تراپی ، اسید تراپی، پلاژن تراپی، کربوکسی تراپی با ژل
آموزش کار با دستگاه پلاژن، دستگاه RF، دستگاه مینی هایفو، دستگاه هیدرودرمی (گالوانیک) و دزن و هایفرکوئنسی
مزووایت کرم پودر دائم (بی بی گلوbb glow)
اتوی صورت یا اولتراسونیک (درما اف)
ویتامینه کردن پوست صورت با دستگاه
مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ
میکرودرم ابریژن پودری و الماسه
لایه برداری و پاکسازی عمقی با اسکراب
آبرسانی و تحریک کلاژن سازی پوست
ساخت انواع ماسک (لاتکس، پیل اف، ژلی، کرمی، پودری …)
اموزش ماساژ صورت و گردن
آموزش مراقبت های بعد از پاکسازی پوست

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

  • مدیریت: سرکار خانم براتی (آموزشگاه نیکوپسند)
  • تماس:  ۷۷۴۳۹۵۴۰۰۹۱۹۲۵۹۱۸۸۲
  • آدرس : خیابان پیروزی، روبروی متروی نبرد (خیابان ۲۱ متری دهقان)، کوچه سوم شرقی(سرکندی)- پلاک ۲ -واحد 1

(آموزشگاه تخصصی نیکوپسند بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران)

توانمندی‌های کارآموز مراقبت و پاکسازی پوست فنی حرفه ای

توانمندی‌های کارآموز پاکسازی پوست پس از اتمام دوره پوست و زیبایی عبارتند از:

شناسایی نوع پوست:

توانمندی اصلی کارآموز در پاکسازی پوست، شناسایی نوع پوست است. کارآموزان باید بتوانند نوع پوست را شناسایی کنند و بهترین روش‌های پاکسازی را برای مشتری انتخاب کنند.

آشنایی با محصولات پوستی:

برای پاکسازی پوست، با محصولات مختلف پوستی آشنا خواهید شد و توانایی انتخاب محصولات مناسب برای نوع پوست (پوست خشک و حساس، پوست مختلط و نرمال و پوست چرب و جوش دار) را خواهید داشت.

استفاده از روش‌های پاکسازی مختلف:

برای پاکسازی پوست، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند شستشو با آب و صابون، ماسک‌های پوستی، محصولات تمیز کننده و مراجعه به مراکز تخصصی پوستی استفاده کرد. کارآموزان باید با انواع روش‌های پاکسازی پوست آشنا باشند و توانایی انتخاب روش مناسب برای هر نوع پوست را داشته باشند.

تشخیص و رفع مشکلات پوستی:

کارآموزان پس از اتمام دوره های آموزشی پوست و زیبایی فنی حرفه ای قادر خواهند بود مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، درمان دور چشم (رفع تیرگی، پُف، آبرسانی، چین و چروک چشم) ، پوست خشک و… را تشخیص داده و روش‌های پاکسازی مناسب برای آن‌ها را انتخاب کنند.

استفاده از تکنیک‌های ماساژ:

تکنیک‌های ماساژ صورت از سرفصل های آموزشی است کارآموزان بعد از اتمام دوره های آموزشی پوست و زیبایی فنی حرفه ای تهران قادر خواهند بود بهترین روش برای پاکسازی پوست و رفع چین و چروک را انجام دهند. کارآموزان این دوره با تکنیک‌های ماساژ مختلف صورت و مواد ماساژ آشنا میشوند و و خواهند توانست آن‌ها را به درستی اجرا کنند.

رعایت بهداشت شخصی:

رعایت بهداشت شخصی نیز در پاکسازی پوست بسیار مهم است. کارآموزان باید با نکات بهداشتی مرتبط با پاکسازی پوست آشنا شوند و آن‌ها را به درستی رعایت کنند.

رعایت توصیه‌های پس از پاکسازی:

پس از پاکسازی پوست، باید از محصولات نرم کننده پوست و ضد التهاب استفاده کرده و از آفتاب گرفتن در مدت ۲۴ ساعت پس از پاکسازی پوست خودداری کنید. کارآموزان باید توصیه‌های مراقبت های پس از پاکسازی پوست را به درستی به مشتریان توضیح دهند.و طریقه مصرف محصولات پوستی مانند: نرم کننده پوست و ضد التهاب و … در خانه را به مشتری آموزش دهند.

بازار کار پاکسازی و مراقبت های پوست چگونه است؟

بازار کار پاکسازی پوست و مراقبت های پوست یکی از حرفه های پردرآمد و روبه رشد در ایران و جهان محسوب می‌شود. با توجه به افزایش بهداشت و زیبایی و امید به زندگی، بیشتر خانم ها به دنبال راهکارهایی برای حفظ سلامتی و جوانسازی پوست خود هستند، این امر باعث شده است که این صنعت همیشه رو به رشد باشد. با اینکه شاید به دلیل محدودیت‌های اقتصادی و تجاری، نسبت به برخی از کشورها ، پیشرفته نباشیم ولی با این حال با وجود فعالیت شرکت‌های بزرگ و آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، این صنعت در کشور در حال گسترش است بازار کار در این صنعت در آینده نیز پر از فرصت خواهد بود.

آیا من در شغل پاکسازی و مراقبت پوست میتوانم موفق شوم؟

موفقیت در هر شغلی دغدغه همه افراد جامعه است که مراقبت و پاکسازی پوست از این امر مستثنی نیست. ببینید برای موفقیت در هر شغلی نیاز است که پشتکار داشته باشید . سمج باشید و هرگز از کارتان دلسرد نشوید . از لحاظ اطلاعات علمی و کاربردی به روز باشید . خدمات خوب و با کیفیت به مشتری ارائه دهید در مقابل پول خوب هم بگیرید. بعضی مواقع شما کاری را شروع میکنید و در کنار آن کار، با یک شغل دیگر آشنا میشوید یا ایده ای به ذهنتان میاد و در پی انجام آن میشوید و تو اون کار موفق میشوید. چه بخواهید چه نخواهید این روال باید طی شود تا یک شغل مورد علاقه پیدا کنید و ماندگار شوید.

به هرحال برای هر کاری باید شروعی داشته باشد. شغل مراقبت و پاکسازی پوست هم جز شغل های نوین و پر مشتری است که خانم ها برای جوانسازی و زیباتر شدن پوست شان اهمیت زیادی قائل هستند و افراد زیاد در جامعه هستند که تازه کازه کار هستند و در این حرفه موفق هستند.

آیا مدرک دوره پاکسازی و مراقبت های پوست فنی حرفه ای معتبر است؟

بله، مدرک دوره پاکسازی و مراقبت های پوست فنی حرفه ای تهران معتبر است و می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم برای انجام این کار را بیاموزید. با این حال، برای اطمینان از اعتبار مدرک دوره، باید به چند موضوع توجه کرد:

دوره پاکسازی و مراقبت های پوست فنی حرفه ای
  1. آموزشگاه معتبر:
    باید در یک آموزشگاه مراقبت و زیبایی معتبر و شناخته شده برای ثبت نام در دوره پاکسازی و مراقبت های پوست استفاده کنید. بررسی کنید که آیا آموزشگاه مورد نظر مجوز رسمی دارد یا خیر.
  2. مدرسان:
    بررسی کنید که مدرسان دوره، افرادی با تجربه و شایسته هستند و ایا می‌توانند به شما مهارت‌های لازم را به خوبی آموزش دهند.
  3. سرفصل های دوره:
    بررسی کنید که سرفصل های دوره، به طور کامل پوشش داده شده‌اند و مطابق با استانداردهای فنی حرفه ای و مراقبت از پوست هستند.
  4. امکانات آموزشی:
    بررسی کنید که دوره شامل امکانات آموزشی مناسبی باشد مانند: محیط آموزشی مناسب باشد . تجهیزات مورد نیاز برای انجام تمرینات عملی در آموزشگاه موجود باشد.
  5. مدت زمان دوره:
    بررسی کنید که ایا مدت زمان دوره مناسب است و شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند یا خیر.
  6. نظرات کارآموزان:
    از نظرات کارآموزان قبلی استفاده کنید و ببینید که از آموزش های آموزشگاه مورد نظرو دوره راضی بوده اند یا خیر.
  7. ارائه مدرک فنی حرفه ای:
    بعضی آموزشگاه های آرایشگری در ارائه مدرک فنی حرفه ای پوست تعلل میکنند و این باعث نارضایتی کارآموز میشود (اکثرا دو الی سه هفته بعد از آزمون مدرک ارائه میشود).

در کل، اگر دوره پاکسازی و مراقبت های پوست از در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران آموزش دیده باشید سرفصل ها کامل و مطابق با استانداردهای فنی حرفه ای هستند و امکانات آموزشی مناسب با طول دوره هستند. مدرک پوست فنی حرفه ای معتبرترین مدرک در ایران است و به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم برای انجام این کار را بیاموزید.

در صورتی که علاقمند دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران هستید میتوانید با یکی از آموزشگاه های مراقبت و زیبایی ما در تهران که در بالای سایت مشخصات تماس است ارتباط برقرار کنید و جزئیات را جویا شده و برای ثبت نام اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index