بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک

آموزشگاه بانو روشنایی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک تهران

آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی به عنوان یک آموزشگاه آرایشگری حضوری، یکی از بهترین مراکز آموزش آرایشگری در منطقه شرق تهران است. این مرکز با دارا بودن کادری مجرب و متخصص، به دانشجویان عزیز خود آموزش تئوری و عملی مهارت‌های آرایشگری را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد. در این مرکز، دانشجویان می‌توانند با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با روش‌های جدید، مفاهیم و تکنیک‌های آرایشگری را به صورت کاربردی و عملی فرا بگیرند. همچنین، آموزشگاه بانو روشنایی به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک تهران با برگزاری دوره‌های مختلف، از جمله آموزش آرایش عروس، آموزش کوتاهی مو، آموزش کاشت ناخن ، دوره اموزش میکروبلیدینگ و ارایش دائم، آموزش رنگ مو و … کلی آموزش های دیگر به دانشجویان خود کمک می‌کند تا در حرفه‌ آرایشگری کسب و کار موفقی راه اندازی کنند.

با بهره‌ گیری از آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو روشنایی یک آموزشگاه آرایشگری با مدرک بین المللی است که کارآموزان می‌توانند علاوه بر افزایش مهارت‌های خود، به دست آوردن گواهینامه‌ معتبر و تأییدیه‌ رسمی فنی حرفه ای نیز دست یابند که می‌تواند در شروع کار در این حوزه، بسیار مفید واقع شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو روشنایی
بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک

عناوین آموزشی آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی

آموزش و ارائه مدرک فنی و حرفه ای ویژه آرایشگران و هنرجویان.

1- آرایش و پیرایش زنانه
2- آرایش عروس و گریم و تکنیک سایه روشن
3- کاربر مواد شیمیایی و رنگ کردن مو
4- پاکسازی و مراقبت از پوست
5- شینیون و براشینگ
6- کوتاهی مو
7- اریشگر دائم یا تتو (میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ)
8- ناخن ودیزاین
9- اصلاح وابرو وکس
10- اکستنشن مو
11-بافت مو
12-مدیریت آموزشگاه بخش خصوصی
13-مربیگری (پداگوژی)
14- ارائه مدرک تجهیزات و کار با دستگاههای زیبایی برای دوستانی که نیدلینگ و کارهای پوستی
15-مدرک فنی و حرفه ای کاشت مژه
16-اپیلاسیون
17-خودارایی
اکستنشن مژه و لیفت و لمینت

مشخصات آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی در نارمک

مدیریت : سرکار خانم روشنایی

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران

همراه : ۸۲۹۶-۵۸۶-۰۹۱۲ 
تلفن ثابت:  ۷۷۲۷۴۶۲۷-۰۲۱ – ۷۷۲۰۸۰۴۸-۰۲۱

آدرس آموزشگاه آرایشی بانو روشنایی

شرق تهران – مترو علم و صنعت – خیابان دردشت شمالی – نرسیده به چهارراه گلبرگ – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد ۶

شرق تهران – نارمک – میدان هفت حوض – خیابان گلبرگ شرقی – تقاطع دردشت – دردشت شمالی – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد 6

ویژگیهای بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک

چند نکته مهم را در خصوص انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران و نارمک

1.مجوزها و استانداردها: قبل از انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب، باید اطمینان داشته باشید تا آموزشگاه دارای مجوزهای لازم از سازمان‌ فنی حرفه ای است و استانداردهای لازم در زمینه آموزش آرایشگری را رعایت می‌کند که آموزشگاه بانو روشنایی این شرایط را به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک دارد.

2. تجربه و مهارت مدرسان: تجربه و مهارت مدرسان آموزشگاه آرایشگری بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که مدرسین آموزشگاه دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه ارایشگری هستند و به روز با آخرین روش‌ها و تکنیک‌های آرایشگری هستند.

3. برنامه آموزشی: برنامه آموزشی آموزشگاه ارایشگری باید شامل آموزش تئوریک و عملی باشد و به دانش‌آموزان اجازه دهد تا مهارت‌های لازم در زمینه ارایشگری را به دست آورند.

4.تسهیلات و امکانات: بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه نارمک باید دارای تجهیزات و تسهیلات و امکانات مناسبی برای دانش‌آموزان خود باشد، از جمله امکانات آموزشی رایگان، ابزار و تجهیزات ارایشگری، محیط آموزشی مناسب و غیره.

5.نظرات و بررسی‌ها: می‌توانید نظرات و بررسی‌های دانش‌آموزان قبلی آموزشگاه ارایشگری را در اینترنت بخوانید تا بهترین آموزشگاه ارایشگری را برای خود انتخاب کنید.

توجه کنید بیشتر از 90 درصد آموزشگاه ها که در گوگل مپ میبینید نظرات شان بر اساس توصیه مدیریت آموزشگاه و از طرف مدیریت و کارکنان آموزشگاه ها است تا با درج نظرات خوب و مثبت در مورد آموزشگاه، از این طریق کاراموزان را جذب آن آموزشگاه کنند. مواظب باشید و فریب این نوع تبلیغات را نخورید.

بهترین آرایشگری زنانه نارمک

مدیریت آموزشگاه : سرکار خانم روشنایی
تلفن همراه:۸۲۹۶-۵۸۶-۰۹۱۲
تلفن ثابت: ۷۷۲۷۴۶۲۷-۰۲۱ – ۷۷۲۰۸۰۴۸-۰۲۱
آدرس 1 :شرق تهران – مترو علم و صنعت – خیابان دردشت شمالی – نرسیده به چهارراه گلبرگ – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد ۶
آدرس 2: شرق تهران – نارمک – میدان هفت حوض – خیابان گلبرگ شرقی – تقاطع دردشت – دردشت شمالی – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد ۶

دوره آموزش میکروبلیدینگ در نارمک

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آموزشگاه تخصصی بانو روشنایی در شرق تهران زیر نظر خانم سرکار خانم روشنایی، مربی متخصص و حرفه ای در مرکز تخصصی زیبایی بانو روشنایی برگزار می شود. این دوره آموزش میکروبلیدینگ یکی از بهترین دوره های خدمات زیبایی ابرو است. همه میدانید که امروزه تعداد طرفداران میکروبلیدینگ روز به روز در آرایشگاه های کشور روبه افزایش است و متقاضیا زیادی روزانه خواهان انجام خدمات میکروبلیدنگ هستند. آموزش میکروبلیدینگ در آموزشگاه بانو روشنایی در یک دوره آموزشی جامع و کامل با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای میکروبلیدینگ انجام میشود.

در دوره آموزش میکروبیلدینگ بانوروشنایی، روند کامل طراحی خطوط ظریف و طبیعی همانند ابرو به کارآموز آموزش داده می شود. آموزش میکروبلیدینگ به صورت مباحث تئوری و عملی در یک دوره کوتاه مدت در بالاترین سطح و کیفیت ارائه می شوند تا شما بعد از اتمام دوره وارد بازار شوید. سرکار خانم بانوروشنایی به عنوان بهترین مدرس میکروبلیدینگ با سابقه طولانی، تمام نکات و ریزه کاریها را به هنرجویان انتقال می دهد. ما به عنوان بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در تهران هر ماه افراد زیادی را آموزش داده و وارد بازار کار حرفه ای میکنیم.

دوره آموزشی کاشت ناخن در آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران

کاشت ناخن یکی از حرفه های پرطرفدار در جامعه و آرایشگاه ها و سالن هایی زیبایی است که در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران، آموزشگاه بانو روشنایی در نارمک آموزش داده میشود. آموزش های دوره کاشت ناخن به صورت صفر تا صد (مبتدی تا پیشرفته) است و کارآموز بعد از اتمام دوره قادر به انجام کاشت های پودری و ژلی و با قالب خواهد بود. میتوانید کاشت ها را ترمیم کنید دیزاین های مختلف کاشت ناخن انجام دهید و …

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در نارمک

لازم به ذکر است تمام دوره های آرایشگری نیاز به علاقه و تمرین و پشتکارشما بستگی دارد. شما استارت کار دوره کاشت ناخن را از آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو روشنایی میزنید و انواع کاشت ها و دیزاین ها و دیگر تکنیک ها را یاد میگیرید مشکلی داشته باشید پشتیبانی تان میکنیم و بقیه اش یعنی پیشرفت در این به استعداد هنرجو و تلاش شما و … بستگی دارد.

مدرک کاشت ناخن نیاز اصلی شما برای فعالیت در این حرفه در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی میباشد بعد از اتمام کار میتوانید مدرک کاشت ناخن فنی حرفه ای از طرف بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک برای شما اعطا میشود.

با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در نارمک را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index