آموزش میکاپ تهرانپاس شرق تهران

آموزش میکاپ تهرانپارس

منطقه تهرانپارس یکی از مناطق پرجمعیت و با شغل های فراوان در شهر تهران است و در این منطقه محدوده فلکه اول تهرانپارس و فلکه دوم تهرانپارس، دوره‌های آموزشی میکاپ برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود. در این دوره‌ها، شما با اصول و فنون میکاپ آشنا می‌شوید و می‌توانید آرایش حرفه‌ای‌تری روی صورت خود و دیگران اعمال کنید. در ادامه به برخی از دوره‌های آموزشی میکاپ در منطقه تهرانپارس اشاره می‌کنیم:

لیست دوره های میکاپ تهرانپارس

  1. دوره‌های مقدماتی: در دوره‌ های میکاپ، به مباحث اصولی و پایه‌ای میکاپ پرداخته می‌شود. شما با نحوه‌ی اعمال فاندیشن، پنکیک، رژگونه و سایه چشم آشنا می‌شوید و می‌توانید آرایشی ساده و طبیعی روی صورت خود و دیگران اعمال کنید.
  2. دوره‌های پیشرفته: در این دوره‌ها، تکنیک‌های پیشرفته‌ تری از جمله کانتورینگ، استروبینگ، هایلایت و ایجاد خطای چشم با آرایش به منظور پوشاندن عیوب چهره آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید با گذراندن دوره میکاپ آرتیست، آرایش حرفه‌ای‌ تری روی صورت خود و دیگران اعمال کنید.
  3. دوره‌های آرایش عروس: در این دوره‌ها، به نحوه‌ میکاپ عروس با تکنیک‌های حرفه‌ای پرداخته می‌شود. شما با اصول و فنون آرایش عروس آشنا می‌شوید و می‌توانید آرایش بسیار زیبا و جذابی روی صورت عروسان اعمال کنید.
  4. دوره‌ آرایش فانتزی: در این دوره‌ ، به نحوه‌ اعمال میکاپ فانتزی و دیگر میکاپ ها مانند میکاپ لایت دخترانه برای جشن‌های مختلف پرداخته می‌شود. این آرایش در کشورهای اروپایی و آمریکایی برای هالووین و کارناول ها انجام میشود. شما می‌توانید با این دوره‌ها، تکنیک‌های خلاقانه‌ی آرایش فانتزی را یاد بگیرید و برای جشن‌ها و مراسم‌های مختلف، آرایش‌های خلاقانه و جذابی روی صورت خود و دیگران اعمال کنید.
  5. دوره‌های آموزشی آنلاین: در ضمن این دوره‌های حضوری، در دوره‌های آموزشی آنلاین نیز شرکت کرده و با تکنیک‌های مختلف میکاپ آشنا شوید. در این دوره‌ها، شما می‌توانید با توجه به زمان خود، دوره‌ آموزشی میکاپ را پیش برید و با تکنیک‌های میکاپ آشنا شوید ولی در حالت کلی دوره های حضوری میکاپ بهترین دوره ها از بابت کیفیت نسبت به دوره های آنلاین هستند.

برای شرکت در دوره‌های آموزشی میکاپ در منطقه تهرانپارس، می‌توانید به مراکز آموزشی متعددی مراجعه کنید که دوره‌های آموزشی میکاپ را برای علاقه‌مندان در این حوزه برگزار می‌کنند ولی قبل از ثبت نام باید تحقیقات لازم را انجام داده باشید.

مراکز آموزشی آرایشگری معروف در منطقه تهرانپارس

یکی از مراکز آموزشی معروف در منطقه تهرانپارس، مرکز آموزشی آرایشگری و زیبایی “آموزشگاه آرایشگری لیلا” (فعال نیست) است که دوره‌های مختلف میکاپ را ارائه میکند. این مرکز با برگزاری دوره‌های حضوری، به علاقه‌مندان به میکاپ امکان می‌دهد تا با توجه به شرایط خود، در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند. همچنین، مرکز آموزشی “آموزشگاه آرایشگری پازوکی” نیز یکی از مراکز معروف آموزش میکاپ در منطقه تهرانپارس است که دوره‌های مختلفی را ارائه می‌کند.

به علاوه، مرکز آموزشی “آکادمی آرایشگران پریسا پازوکی” در تهرانپارس و نارمک نیز از دیگر مراکزی هستند که دوره‌های آموزشی میکاپ را برای علاقه‌مندان در منطقه تهرانپارس ارائه می‌کنند. آموزشگاه پریسا پازوکی را میتوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران نام برد. به هر حال، قبل از ثبت‌نام در هر دوره‌ای، بهتر است اطلاعات دقیقی درباره‌ی برگزارکننده، محتوای دوره و شیوه‌ی آموزشی آن دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آموزشگاه میکاپ پریسا پازوکی

  • مدیریت : سرکار خانم پریسا پازوکی
  • تلفن تماس:   ۰۹۱۲۱۷۹۷۸۰۸
  • آدرس : شرق تهران- تهرانپارس، بلوار رسالت ، نرسیده به تقاطع رسالت، اول خیابان رشید جنوبی، جنب بانک ملت، ساختمان رشید، پلاک ۱۶۴، طبقه ۲، واحد ۲

هزینه آموزش میکاپ 1403

نام استاندارد دوره:متعادل سازی چهره
پیش نیاز:ندارد
مدت زمان دوره:15 جلسه 1.5 ساعته
شهریه کلاس خصوصی:5 میلیون تومان
شهریه کلاس فشرده:5.400.000 تومان
نحوه برگزاری :حضوری

کارآموزان حرفه گریم و میکاپ قبل از شروع دوره آموزشی خود، ممکن است به پاسخ سوالاتی نیاز داشته باشند. بعضی از این سوالات عبارتند از:

۱. آیا حرفه گریم و میکاپ، حرفه‌ای پر درآمد است؟

بله، حرفه گریم و میکاپ به عنوان یک حرفه پر درآمد محسوب می‌شود. در حوزه‌های مختلفی مانند مجالس عروسی، فیلمبرداری، تئاتر، تلویزیون و … استفاده می‌شود و همواره به آرایشگران حرفه‌ای نیاز است. همچنین، با توجه به افزایش مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین افزایش تقاضا برای آرایشگران و مشاوران زیبایی، حرفه میکاپ به عنوان یک شغل پایدار و درآمدزا به شمار می‌رود.

۲. آیا برای شروع کار در شغل گریم و میکاپ، نیاز به آموزش دارم؟

بله برای شروع کار در حرفه گریم و میکاپ، نیاز به گذراندن دوره دارید. با این حال، گذراندن دوره‌های آموزشی در این حوزه و تسلط بر تکنیک‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را در زمینه گریم و میکاپ داشته باشید.

۳. آیا برای شروع کار در حرفه گریم و میکاپ، نیاز به تجهیزات گران قیمت دارم؟

شروع کار در حرفه گریم و میکاپ، نیاز به تجهیزات گران قیمت ندارد. شما می‌توانید با تهیه تجهیزات ابتدایی مانند پنکیک، رژلب، مداد ابرو و … شروع به کار کنید. با گذراندن زمان و کسب تجربه، می‌توانید تجهیزات خود را گسترش دهید. اصل مهم برای میکاپ آرتیست شدن علاقه ،تمرین و پشتکار و به روز بودن میباشد.

۴. آیا برای شروع کار در این حرفه، باید تجربه قبلی داشته باشم؟

نه، برای شروع کار در حرفه گریم و میکاپ، نیاز به تجربه قبلی نیست. با این حال، تجربه قبل از شروع کار در این حرفه، آشنایی با مفاهیم پایه‌ای از جمله انواع پوست، ابزارهای آرایش، رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها، تکنیک‌های مختلف آرایش و … می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارید. همچنین، تجربه کار با مدل‌های مختلف، به شما کمک می‌کند که با چالش‌های مختلفی که در طول مسیر با آن روبرو می‌شوید، آشنا شوید و تجربه کسب کنید.

معرفی انواع میکاپ ها

میکاپ اروپایی

میکاپ اروپایی

میکاپ اروپایی که یک نوع میکاپ لایت است از یک پایه روشن‌کننده استفاده می شود در نتیجه، یک جلوه‌ زیبا و طبیعی تر و شاداب‌ تر به صورت میبخشد. کلا میکاپ لایت برای موقعیت هایی که نیاز به آرایش غلیظ نیست استفاده میشود. در این نوع آرایش، از رژلب، رژگونه، ریمل و سایه چشم بیشتری استفاده نمی شود و بیشتر تمرکز بر روی روشن کردن پوست صورت است. بعضی افراد از میکاپ اروپایی برای میکاپ عروس هم استفاده میکنند.

میکاپ کلاسیک

میکاپ کلاسیک

در فکر بعضی ها، میکاپ کلاسیک یا آرایش ساده همان آرایش لایت و اروپایی است در حالی که اینگونه نیست مقداری از این آرایش شبیه میکاپ اروپایی است. برای آرایش کلاسیک میتوان به راحتی از یک ریمل، خط چشم و براق‌ کننده لب استفاده کرد و غلظت آرایش به اندازه میکاپ اروپایی نیست.

میکاپ شرقی

میکاپ کره ای شرقی

میکاپ به سبک شرقی که بیشتر روی چشم بادامی ها تمرکز دارد و میکاپ زنان شرقی تمرکز دارد که پوست سفیدی دارند و چشم های پف کرده که با آرایش زیبایی شان چند برابر میشود. میکاپ کره ای یکی از این آرایش ها است که در دنیا مورد توجه دختران قرار گرفته است. در این نوع میکاپ از رنگ های آرایشی روشن استفاده میشود.

میکاپ عربی

میکاپ عربی

میکاپ عربی به میکاپ لبنانی، میکاپ خلیجی هم گفته میشود و همه این نوع میکاپ ها یک نوع هستند و به میکاپ غلیظ هم معروف هستند. در این سبک آرایش به علت استفاده از رنگ های گرم و تیره و به میزان بالا آرایش غلیظ تر است. استفاده‌ زیاد از لوازم آرایش چرب و براق و زرق و برق دار باعث شلوغ شدن و تغییرات بسیار زیادی در چهره‌ی فرد می شود.

میکاپ هالیوودی

میکاپ هالیوودی

میکاپ های هالیوودی سبکی از میکاپ بانوان است که از تن رنگ های نزدیک به پوست استفاده می شود. این میکاپ یک سبک آرایش صورت ملایم و سبک با استفاده از رنگ های شاد و زنده در رژلب و رژگونه و …است و تا جایی که طبیعی بودن چهره را کاور نکند استفاده می شود. این میکاپ برگزفته از میکاپ بازیگران هالیوودی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index