آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران با مدرک فنی حرفه ای، اموزش تخصصی ، فرصت شغلی ایدال

آموزشگاه آرایشگری زنانه رئوف نیا با افتخار، بیش از 30 سال سابقه درخشان در آموزش و تربیت هنرجویان علاقمند به حوزه آرایشگری دارد. این آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و ارائه بیش از 30 مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای, فرصتی بی‌نظیر برای ارتقا مهارت و ورود به بازار کار را برای شما فراهم می‌آورد.

دوره‌های آموزشی جامع و کاربردی:

  • مبتدی تا حرفه‌ای: در آموزشگاه آرایشگری زنانه ما، فرآیند آموزشی از پایه آغاز می‌شود و هنرجویان با گذراندن دوره‌های مختلف، به طور کامل با علوم و فنون حرفه های مختلف آرایشگری آشنا خواهند شد.
  • تنوع رشته‌های آموزشی: آموزشگاه نیکوپسند در پیروزی تهران، طیف وسیعی از دوره‌های آموزشی را در رشته‌های مختلف آرایشگری از جمله گریم، کوتاهی مو، رنگ و مش، پوست، آرایش دائم، آرایش عروس، کاشت ناخن، کراتینه و تاتو صورت ارائه می‌دهد.
  • اساتید مجرب و به‌ روز: مربیان آرایشگری ما در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران، دارای سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ای ارزشمند در زمینه آموزش آرایشگری هستند. به روز بودن دانش و تسلط بر جدیدترین متدها، از جمله ویژگی‌های بارز اساتید مجرب ماست.

دوره های پرطرفدار آرایشگری زنانه در پیروزی

دوره آموزش رنگ و مش

دوره رنگ و مش یکی از دوره های پرطرفدار آرایشگری زنانه است. این دوره صفر تا صد آموزش کاربامواد را شامل میشود. یعنی شما بعد از اتمام دوره به راحتی تمام تکنیک رنگ و مش را میتوانید انجام دهید. از شناخت ساختار مو گرفته تا دکلراسیون مو، انواع لایت ها و مش ها با فویل و مش کلاهی، تکنیک های آمبره و سامبره و بالیاژ و … کاتالوگ خوانی و دیگر تیکنیک ها و فوت و فن های کوزه گری رنگ و مش را یاد میگیرید.

دوره آموزش کاشت ناخن

دوره آموزش کاشت ناخن در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران یکی از دوره های بورس آرایشگری است. دوره کاشت ناخن به لحاظ درآمد بالا همیشه کارآموزان زیادی را در آموزشگاه دارد. به لحاظ آموزش های بی کیفیت بعضی از همکاران این دوره در آموزشگاه ما پرطرفدار است. پس از پایان دوره به راحتی میتوانید کاشت ناخن را در دیزاین ها و تکنیک های مختلف انجام دهید. در این دوره کاشت ناخن پودری، خلویی، ژل ، کاشت با فرمر ، مانیکور، پدیکور، ژلیش و کارو ناخن، لمینت و نصب انواع تزئینات ناخن را یاد میگیرد. بعد از اتمام دوره مدرک کاشت ناخن فنی حرفه ای دریافت میکنید.

دوره آموزش کوتاهی مو

دوره آموزش کوتاهی دوره است که همه احاد جامعه به این حرفه نیاز دارند هر چه قدر در این حرفه پیشرفته باشید و پیرای و کوتاهی های حرفه ای با متد روز انجام دهید مشتری زیاد و درآمد خوبی خواهید داشت. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به کوتاهی مو از جمله: آموزش آماده سازی موی مشتری قبل از شروع کار، آموزش کوتاهی پایه، آموزش پیتاژ مو، آموزش کوتاهی با موزر، آموزش مدل های (باب، لیر، مصری، چتری، فارا، کرنلی ، چتری و .. ) آموزش کاهش حجم موها و آموزش انواع مدل های کوتاهی مو می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب مدل کوتاهی موی مناسب با توجه به فرم صورت مشتری و رنگ مو و پوست را می آموزد. در انتهای دوره مدرک پرافتخار فنی حرفه ای را دریافت میکنید که اعتبار بین المللی دارد.

دوره آموزش کاشت و اکستنشن مژه

اکستنشن مژه جهت افزایش زیبایی چهره و پر پشت شدن مژه، به کارآموزان آموزش داده می شود. اکستنشن مژه از بازارکار خوبی برخوردار است و میزان درآمد این حرفه به استعداد کارآموز بستگی دارد. مربیان مژه ما در آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران به این حرفه تسلط کامل دارند در کوتاه ترین زمان میتوانید اکستنشن مژه را کامل یاد بگیرید. این دوره شامل آموزش های جامع جمله: آموزش طراحی اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری، آموزش انواع اکستنشن مژه ( کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، روسی، اسپایکی) و آموزش مراقبت های بعد از اکستنشن مژه می شود.

دوره آموزش آرایش دائم

آرایش دائم که حرفه ای نوپا است و شامل دوره های مختلف مانند میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و فیبروز که در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه پیروزی تهران ، با ارائه مدرک بین المللی آرایش دائم آموزش داده میشود . به جهت اینکه ابروها جز حساس ترین نقطه از لحاظ زیبایی در چهره بانوان است و بانوان به این قسمت از چهره حساسیت ویژه ای دارند و دائما در حال اصلاح و مرتب کردن آنها هستند باعث میشود ابروها کم پشت شوند. بنابراین میکروبلیدینگ برای پرپشت نشان دادن و طراحی شکل ابروها ابداع شد تا این مشکلات به گونه ای بطرف شود. نتیجه این کار هم گرفت و میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن پرطرفدار شد . الان در بعضی نقاط تهران تا 12 میلیون تومان هزینه میکروبلیدینگ ابرو انجام می دهد. در دوره میکروپیگمنتیشن حجیم سازی لب، خط لب، سایه چشم ، بن مژه و هاشور ابرو اسکالپ سر آموزش داده میشود. میکوبلیدینک

دیگر دوره های آرایشگری

در آموزشگاه آرایشگری زنانه پیروزی تهران علاوه بر دوره های فوق دورهای پرطرفدار دیگری دیگر مانند دوره گریم و میکاپ ، آرایشگر عروس، دوره کراتینه و صافی مو، دوره نوپای پوست (skincare)، دوره شینیون مو ، دوره بافت مو و ده ها دوره دیگر آرایشگری آموزش داده میشود و شما میتوانید ده ها مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید .

بعدا بخوانید:

چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم

مزایای آموزشگاه آرایشگری زنانه رئوف

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه:

با گذراندن دوره‌های آموزشی آرایشگری در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در پیروزی تهران، مدرکی معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهید کرد که در بازار کار ایران و خارج از کشور از اعتبار بالایی برخوردار است. بدون داشتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه نمیتوانید در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی داخل کشور فعالیت کنید.

ورود به بازار کار آرایشگری زنانه:

آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را برای ورود به بازار کار پر رونق آرایشگری و شروع فعالیت حرفه‌ای در زمینه آرایشگری آماده میکنند و بعد از اتمام دوره میتوانید در آرایشگاه مشغول بکار شوید.

محیطی گرم و صمیمی:

در این آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای، ضمن یادگیری علوم و فنون آرایشگری، از فضایی صمیمی و دلنشین نیز بهره‌مند خواهید شد و در صورت داشتن استعداد بالا در آرایشگری با تشخیص مدیر آموزشگاه میتوانید درآموزشگاه مشغول به کار شوید.

تجهیزات به‌ روز:

استفاده از به‌ روزترین تجهیزات آموزشی، فرایند یادگیری را برای شما تسهیل می‌کند و شما را با ابزارهای حرفه‌ای این حوزه آشنا می‌سازد. هر رشته آرایشگری تجهیزات و مواد لازم به خود را نیاز دارد.

قیمت مناسب ثبت نام:

شهریه دوره‌های آموزشی آموزشگاه ما با توجه به کیفیت بالای آموزش، بسیار مقرون به صرفه است و در بعضی مواقع از شهریه های تعیین شده سازمان فنی حرفه ای کمتر میباشد.

آموزش‌های تئوری و عملی:

تمام دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و شما با تمرین و ممارست، مهارت‌های خود را ارتقا می‌دهید.

مدت زمان دوره ها :

آموزش ها کوتاه مدت بوده و کاملا حرفه ای و کاربردی بوده ( جلسه7 الی 15 جلسه 3 ساعته ) و ساعت های اضافی صرف پشتیبانی از کارآموز میباشد.

پشتیبانی نامحدود:

حتی پس از اتمام دوره، تا زمان حرفه‌ای شدن شما در کنار شما خواهیم بود و پشتیبانی‌های لازم را به شما ارائه خواهیم داد.

مشاوره رایگان:

کارشناسان مجرب ما در مرکز آموزش آرایشگری پیروزی، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه راه اندازی کسب و کار و ورود قدرتمند به بازار کار آرایشگری زنانه هستند.

همین امروز با ما تماس بگیرید و آینده شغلی خود را در دنیای زیبای آرایشگری رقم بزنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه پیروزی تهران

نام آموزشگاه : اموزشگاه آرایشگری رئوف نیا

آدرس آموزشگاه: شرق تهران – خیابان پیروزی – خیابان نبرد – خیابان پرستارجنوبی – چهار راه صاحب الزمان – ساختمان کاکتوس – طبقه دو

شماره تلفن تماس:

مکان نما رو روشن کن و مسیر یابی روبزن و برو به آدرس اموزشگاه در منطقه پیروزی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index