آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهرانپارس شرقی

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهرانپارس شرقی

آموزشگاه ارایشگری زنانه پازوکی در تهرانپارس شرقی یکی از بهترین آموزشگاه های شرق تهران، با تیم مجرب خود، به شما کارآموزان محترم کمک می‌کند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری، مهارت‌های لازم برای گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری را کسب کنید. در این دوره‌ها، مدرسان ما به شما، مهارت‌های مورد نیاز برای انجام خدمات آرایشگری متناسب به رشته آموزشی مورد علاقه خود را آموزش می‌دهند.

ما بیشترین قبولی ها و کارآموزان آرایشگری را در شرق تهران داریم و بیشترین کارآموز را به فنی حرفه ای برای گرفتن مدرک معرفی میکنیم.

آموزشگاه آرایشگری پازوکی دارنده مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای است و در مدت زمان کوتاهی مدرک فنی حرفه ای را دریافت میکنید.

شما میتوانید با یادگیری دروس تئوری و عملی و مطالعه کتاب دوره مورد نظر، به راحتی در روز آزمون قبول شوید و در بهبود مهارت فنی حرفه ای خود کمک شایانی بکنید. توجه داشته باشید که برای دریافت این مدرک، لازم است مبلغ مشخصی را به این سازمان پرداخت کنید که مراحل پرداخت را ما انجام میدهیم.

آموزشگاه آرایشگری پریسا پازوکی به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شرق تهران با توجه نظرات کارآموزان است. در این آموزشگاه دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و ما با توجه به نیازهای شما، دوره‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم. همچنین، در دوره‌های آموزشی ما، به صورت عملی نیز به آموزش مهارت‌های آرایشگری می‌پردازیم و با بکارگیری تجهیزات و مواد لازم، شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنیم.

لیست دوره های آموزشی اموزشگاه پریسا پازوکی

آموزشگاه پریسا پازوکی برای 44 حرفه مربوط به مراقبت و زیبایی مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه میدهد که پرطرفدارترین آنها را به استحضار شما علاقمندان به حرفه های آرایشگری میرسانیم:

بافت و اکستنشن مو، شینیون مو، رنگ کردن مو، صافی و ترمیم و کراتینه مو، فر کردن مو، آرایش و پیرایش زنانه، گریم و میکاپ عروس، آرایش موی عروس، اصلاح صورت و ابرو، براشینگ ، کوتاهی موی زنانه، چندین مدرک برای خدمات ناخن، اپیلاسیون، چند مدرک برای خدمات مژه ، اکستنشن مو، مراقبت و پاکسازی پوست ، کوتاهی موی ژورنالی

ارتباط با آموزشگاه پریسا پازوکی در شرق تهران – تهرانپارس

مدیریت : سرکار خانم پریسا پازوکی

تلفن تماس:   ۰۹۱۲۱۷۹۷۸۰۸

آدرس: شرق تهران- تهرانپارس شرقی ، تهرانپارس، نرسیده به تقاطع رسالت، خیابان رشید جنوبی، جنب بانک ملت، ساختمان رشید، پلاک ۱۶۴، طبقه ۲، واحد ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Index